Sfârşitul presei!
(text şi video!)
Presa a fost aidoma unui imens teatru. Proprietarul trustului de presă este ca proprietarul teatrului, consiliul de administraţie al trustului este direcţiunea teatrului iar redacţia este echipa formată din regizor, scenarist, decoratori, manevranţi şi actori.
Piesa de teatru a presei a fost însă continuă pentru că tema era „actualitatea”,  scena era imensă, cât suprafaţa unei ţări sau chiar mai mare, publicul spectator într-un număr de la sute de mii spre milioane, zilnic.
Nu intru în alte detalii aici.
Internetul în sine precum şi schimbarea preferinţelor publicului,
acţiune determinată de internet şi globalizare, au semnat „moartea presei”!
Acordaţi 10 minute prezentării video!
Variantele de presă online, de fapt de ştiri online, vor dezvolta două produse noi în sfera IT
Eu am prezentat un produs numit TAKEOP
Al doilea este aici un sistem numit AUDIOPRESS
În timp ce conduc maşina, joc şah, verific corespondenta sau scriu, ascult presa.
De ce această variantă?
Pentru că îţi lasă vederea liberă (un lucru extraordinar) şi mâinile libere.
Ne întoarcem la RADIO dar un radio interactiv clădit pe un protocol de internet.
Redacţiile se vor grupa pe sfere de interese, împreună cu agenţiile de ştiri, pentru a furniza informaţiile. Ele vor forma grupuri de comunicare pe care le-am numit INFOJOINTuri.
Iar informaţiile vor proveni din grupurile sociale clădite pe internet, INFOGRUPURI.  Evenimentele vor fi prezentate în aceste grupuri în multe forme.
Cum vor rezolva problema financiară? Prin reclamă directă sau subliminală. Aceasta până când se va construi un alt sistem de drepturi care să înlocuiască sistemul financiar-bancar.
Era marilor tunuri de presă a apus.
Treziţi-vă, se construieşte o lume nouă!
Ioana are 20 de ani şi este studentă la jurnalism. Mă întreabă dacă mai are sens specialitatea ei.
„Da Ioana, te vei ocupa de comunicare dar e puţin probabil să mai faci jurnalism!”
Diana are 6 ani şi-mi spune că vrea să se facă „jurnalistă”.
„Nu Diana, nu va mai există această facultate dar, indiferent ce pregătire vei avea, istoric, medic, inginer, vei face ştiinţele comunicării. Acesta-i viitorul!”
Un sfat pentru voi!
Nu cumpăraţi companii de presă, tipografii sau industria hartiei.
Investiţi în educaţie!
Investiţi în viitor!
Vedeţi prezentarea video!


sau prezentarea pe Scribd:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s