Medici proşti, profesori proşti, militari proşti!

Posted: 30 Martie 2010 in educaţie, morala, Neclasificat, politic, românia
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Medici proşti, profesori proşti, militari proşti! Da, are dreptate Traian Băsescu!
Aceasta-i o nouă etapă a  Băşianismului!
Recitiţi vă rog şi veţi vedea întreaga scenă a declaraţiilor prezidenţiale şi a reacţiilor!
Dacă aţi fi fost deştepţi nu s-ar fi ajuns aici!
Profesorii sunt proşti! Da aşa e! Profesorii conştiincioşi nu l-ar fi trecut clasa nici pe el şi nici pe alţii! Gândiţi-vă cine conduce statul român acum. Datorită slabei pregătiri din şcoală ei nu au decât grija propriului ban!
Aţi uitat să-i învăţaţi despre valori umane şi datoria faţă de ţară şi popor. Da stimaţi profesori, trebuie să recunoaşteţi asta!
Aţi ratat! Diplomele se cumpără, posturile se cumpără. Generaţiile viitoare vor trebui să facă realfabetizarea populaţiei!
Ţara n-are nevoie de voi! Produsul vostru (nu filozoful-sic!) a cucerit ţara, e în fruntea statului. Analizaţi-i pe cei din conducerea statului şi veţi vedea câtă carte au şi mai ales câtă iubire de carte. E vina voastră! E distractiv ce cântaţi la greve! De ce vreţi voi venituri anuale cât o poşetă Vuitton? Păi aveţi tarif orar, descurcaţi-vă!

Medicii sunt proşti! Da aşa e! Pentru că le-aţi acordat îngrijire şi le-aţi pus viza medicală de „apt” pentru posturile dorite de ei! E răspunderea voastră! N-am văzut un medic să promoveze necesitatea controlului medical pentru cei ce conduc ţara. Dacă însă vrei să te angajezi la o firmă, trebuie să faci un control medical şi să obţii o viză favorabilă! Voi unde sunteţi? V-aţi făcut că nu vedeţi şi ei au luat puterea în România! Aha, faceţi operaţii deosebite şi vă bazaţi pe propriile cunoştinţe, interveniţi în cazuri grave, faceţi transplanturi în condiţii de minimă dotare!
Cui prodest? România are un parazit pe întreaga ei valoare! Operaţi-l! Voi vreţi ecografe care costă cât o scenă din patru scânduri! Păi se poate?

Militarii sunt proşti! Da măi băieţi, aşa e! Păi uitaţi-vă cum erau generalii şi oastea care au ridicat şi apărat România! Uitaţi-vă prin istorie şi-i veţi vedea pe Cuza, Averescu, Antonescu şi ceilalţi comandanţi ai Armatei Române! Ţinută impecabilă, demnitate şi onoare! Nu se cumpărau grade şi funcţii dar nici nu îndrăznea nimeni să le calce în picioare onoarea! Puteţi să vă închipuiţi un Averescu apărând la TV şi plângându-se că i se umblă la soldă? Sau pe Cuza îmbolnăvindu-se ascunzându-se în spital şi lăsându-ne fără Unire? Sau pe Antonescu făcând trafic de influenţă?
Acum faceţi un exerciţiu şi puneţi-i pe Oprea, Onţanu şi Voicu în fruntea oastei. Vă vine să râdeţi dar e ruşinos! Poate scorpionii şi lupii vor reveni în slujba ţării!

Bine vă face marinarul!
Singurul produs bun al şcolii româneşti este el!
Un nou episod din Băşianism
Iar asta v-o serveşte ca praf în ochi! Voi vă certaţi pe salarii şi pensii în timp ce peste 10 miliarde de euro sunt tranşate pentru ei!

Comentarii
    • CORI spune:

      ,, IL Dottore” Ina Ioana DAMIAN – Medic de familie – Policlinica Drumul Taberei 34

      Institutiile competente nu au interesul de a face curatenie intre medici si ai da la o parte pe cei incompetenti. Din acesasta cauza multi oameni au de suferit atunci cand cad pe mana anumitor asa zis medici.
      Culmea e ca in cazul meu m-am dus pefect sanatos chemat fiind, deoarece ne-au fost trimise acasa plicurile acele cu analize obligatorii. Iar dupa 3 ani de medicamente luate degeaba a reusit sa ma faca praf doamna doctor Damian iar acum chiar am probleme. Printre altele nu mai suport medicamentele de nici un fel. Daca iau ceva fac extrasistole.
      In alta ordine de idei dupa ce am fost la nenumarati doctori m-am documentat pe net am tras concluzia ca colesterolul are valorile maxime de 280. Aceste valori fiind inscrise in cartile de medicina pana in anul 1995 aproximativ. Dapa care valorile au scazut treptat ajungand la valorea de 180 care este in prezent. Mentionez ca exista deja laboratoare care au ridicat valoarea la 240. Aceste valori au fost scazute intrucat reprezinta o sursa de venit inimaginabila distributia de medicamente. Cei care fabrica statinele au avut anul trecut un venit de 1 BILION de $. Asadar interesele sunt foarte mari. In alta ordine de idei aceste valori sunt folosite la noi in tara si in alte tari amarate. Dar in America, Anglia comunitatea Europeana si multe alte tari civilizate vaolarea colesterolului a ramas la 280. Dupa ce am discutat cu medicii am ajuns la concluzia justa ca doar tinerii au valoarea colesterolului sub 180 iar valorile normale sunt clare si indubitabile pana la max 280.
      Referitor la intrebarea de ce am luat pilule 3 ani de zile am sa va raspund:
      Prima oara cand am fost la ea impreuna cu sotia mi-a zis ca nu-mi recomanda aceste pilule iar ea nu ar lua sub nici o forma asa ceva, dar a doua oara cand m-am prezentat din nou la ea. la cererea ei mi-a zis ca daca nu i-au pilule pot sa fac infarct si sa mor. Va dati seama ce a putut sa faca? M-a speriat iar eu de frica am luat pilulele ei.
      Dupa cateva luni a inceput sa-mi fie rau, nu am stiut de la ce. I-am spus ei, medicul de familie i-am spus sotiei care este asistenta medicala iar dupa un timp cand s-au intalnit amandoua doamna doctor Damian i-a spus sotiei ca sunt ipohondru si ca nu are de la ce sa-mi fie rau deoarece toate analizele mele sunt perfecte.
      Si uite asa tot timpul sotia imi spunea ca sunt ipohondru si ca toata lumea sufera si e normal sa te simti rau darnumai eu ma vait tot timpul.
      Mi-am dat seama tarziu ce se intampla, ajunsesem deja la Insttutul de Hematologie aveam probleme cu globulele rosii, incepusera sa se distruga intr-o oarecare masura iar cei de acolo mi-au interzis sa mai iau porcariile acestea de pilule pt colesterol.
      In concluzie: Valorile colesterolului normale sunt de pana la 280, feriti-va de pastile cat puteti si de medici incompetenti! Alegeti tratamentele naturiste, sportul si regimul si nu veti ajunge pe mana unora care habar nu au de medicina. Iar daca trebuie sa va duceti la medic vizitati cel puti 3 medici pt a va face o parere cat mai exacta despre ce aveti!
      Intrebare: Cu ce isi acopera zidarii greselile?
      Raspuns: Cu mortar, zidarie, tencuiala, etc
      Intrebare: Cu ce isi acopera medicii greselile?
      Raspuns: Cu pamant.
      -CAND VA PREGATITI SA LUATI O PASTILA – MAI BINE RENUNTATI LA EA SI RAMANETI DOAR CU APA
      -ZECI DE MEDICAMENTE SUNT SCOASE DE PE PIATA DATORITA EFECTELOR SECUNDARE
      Durata vietii scade invers proportional cu numarul de vizite facute la medic!
      CU CAT SUNT MAI MULTI MEDICI IN CETATE CU ATAT SUNT MAI MULTI BOLNAVI!

      • CORIOLAN spune:

        ,, IL Dottore” Ina Ioana DAMIAN – Medic de familie – Policlinica Drumul Taberei 34

        Am vazut nenumarate articole despre doctori buni sau rai in paginile de internet. Este instructiv si benefic faptul ca lumea scrie si informeaza utilizatorii de internet asupra activitatii medicilor. Astfel, lumea este informata si are o sansa a se apara impotriva celor care in loc sa-I ajute le pot face mult rau.
        Am sa va povestesc ce a patit cu fetita mea in urma unei raceli.
        Intr-o zi micuta a racit. Ca drept urmare ne-am prezentat la medicul de familie Ina Ioana DAMIAN.
        Zis si facut, i-a prescris antibiotic, sirop deoarece facuse febra.
        Mama fetitei a inceput sa-I administreze antibiotic. Dupa o zi sau doua fetita a inceput sa planga si sa vomite antibioticul. Maica-sa a sunat-o pe Damian si ia spus ce se intampla. Prima data i-a zis sa-I schimbe antibioticul. Dar fetita a inceput sa-l verse si pe acesta. La care doctorta i-a zis sa-i bage cu forta pe gat deoarece are febra. Zis si facut, mama fetitei i-a bagat cu forta pe gat copilului si o certa sa nu mai verse.
        Bun, acest episod a trecut dar dupa cateva saptamani micuta a inceput sa-mi spuna ca o doare burtica, maica-sa a sarit repede ca se plange ca sa atraga atentia. Eu am luat apararea fetitei deoarece imi cunosc copilul si stiu ca nu minte. In plus emana un gust urat din gurita. Ne-am dus la acelasi doctor de familie si i-am spus ce se intampla. Ne-a recomandat analize iar in urma lor am gasit-o anemica adica avea lipsa de fier. I-am administrat fier iar dupa ce am repetat analizele am descoperit ca tot avea anemie. L-a care Ina Ioana Damian, medicul de familie a gasit rapid o explicatie ca fetita are talasemie si e mostenita de la tatal ei, dar tatal ei nu a avut niciodata asa ceva.
        Zis si facut, fuga la Institutul de Hematologie. I-am spus doctoritei de acolo ce se intampla, ea ne cunostea si stia ca nu avem talasemie in familie. Vorba ei: ,,medicii astia au inebunit, una, doua toti au talasemie, de unde doamne iarta-ma sa mosteneasca copilul asta asa ceva?” M-a intrebat daca a luat medicamente in ultima vreme? Eu i-am povestit ca a luat antibiotic pana a varsat. La care ea m-a intrebat?: dar probiotice a luat?, i-a recomandat medicul asa ceva daca chiar era nevoie de antibiotic, deoarece medicamentele distrug flora intestinala, organismul nu mai asimileaza vitamine, minerale, aminoacizi, de aici lipsa de fier si mirosul din gurita care provine din stomac. Daca vreti ii facem analizele copilului ca sa vedeti ca nu are talasemie. Zis si facut i-am facut analizele din care a rezultat ca copilul e sanatos si nu are talasemie.
        Doamna doctor de la Institut mi-a dat cateva pastille, majoritatea naturiste, probiotice si fier.
        Imediat ce i-am dat fetitei probiotice nu a mai durut-o burtica si i-a disparut mirosul din gura.
        Dupa o perioada i-am repetat analizele fetitei, iar anemia disparuse.
        In concluzie aveti mare grija ce medic de familie va alegeti, deoarece mai important decat sanatatea copiilor nosti nu e nimic pe lume, iar copii pot suferi toata viata si nu uitati, da-ti probiotice copiilor si nu numai lor, daca i-au medicamente, iar medicamente sa luati numai in ultima instanta. Majoritatea medicamentelor sunt periculoase si au efecte adverse.
        Aceasta este mica mea povestioara despre ce a patit micuta mea cand am dus-o la doctor.

  1. […] pentru partid One Stop Shop, un milion de euro sau testul pentru e-Romania Pentru PDL sunt bani! Medici prosti, profesori prosti, militari prosti! Povestea băşinii Frăţia pentru România 0.000000 […]

  2. […] generală! Bacalaureatul va avea loc De ce minte Traian Basescu? Educaţia şi învăţământul Medici prosti, profesori prosti, militari prosti! Educaţia şi Învăţământul – structură Educaţia şi Globalizarea apel pentru educaţie […]

  3. Ovidiu LITA spune:

    Doctor ///// – Medic de Familie – Policlinica Drumul Taberei 34

    ATENŢIE! Medicii ne pot omora! Acesta este unul dintre ei.
    Evitati medicamentele!

    Mi-a schimbat viata in rau. Cand am cunoscut-o eram pefect sanatos. Datorită faptului ca aveam un colesterol mic de 220 mi-a dat pilule în loc sa ma lase in pace. Iar acum din cauza lor mi-am distrus colonul, stomacul, iar tot organismul e dat peste cap. Culmea e ca a bagat in mine pilule degeaba. De ce? Ce interes este la mijloc? Toata lumea mi-a spus acelasi lucru! Nu aveai nevoie de nimic! Erai perfect sanatos! Mentionez ca in urma pilulelor colesterolul nu mi-a scazut deloc. Nici nu avea ce. Dar in urma sportului imediat a scazut la 180. Concluzia: DEZASTRU. Mai nou i-mi si indica de unde sa iau medicamentele de la ce farmacie. De ce? Ghici ce interese sunt. Asa degeaba. Nu cred.
    Dupa 3 ani de pilule mi-a distrus flora intestinala, am făcut gastrită şi reflux gastric, mi-a distrus colonul, in prezent am colon iritabil! Mi-a afectat ficatul in prezent am ficatul marit! Mi-a crescut TGO si TGP de la 18 la 48. Mi-a crescut fierea la ficat. Ma umflu in stomac! Am nisip la rinichi! Am facut acid uric! Am hiperaciditate! Mi-a crescut prostata! Nu ma mai pot concentra! Am palpitatii!
    Am avut o perioada in care globulele rosii se distrugeau, glicemia mi-a ajuns la limita maximă iar nivelul de coagulare al sangelui era tot la limita maximă! Asta am descoperit in urma analizalor efectuate la Institutul de Hematologie.
    Cei de la Institutul de hematologie mi-au interzis medicamentele spunându-mi că am noroc şi mai am ficatul întreg.
    In concluzie feriţi-vă de statine sunt otravă curată! Mi-au dat tot metabolismul peste cap! M-a facut zob! Cu toate că nu mai le iau efectele adverse continuă iar viaţa se transformă într-un calvar, deoarece în permaneţă cauţi tratamente pentru a repara ceeace au distrus statinele.
    Numai un medic iresponsabil recomandă statinele!
    Acest medic de familie care mi-a dat statine într-un mod iresponsabil,
    Mi-a distrus viata! Mi-a furat visele si sperantele!

Lasă un răspuns

