dan voiculescu preaplecatul

Dan Voiculescu preaplecatul (preluare de pe Realitatea)

La inceputul lui iulie, Dan Voiculescu a depus la Biroul Permanent al Senatului o solicitare de dezbatere a posibilitatii suspendării lui Traian Băsescu din functia de Presedinte al Romaniei. In sustinerea solicitarii, Dan Voiculescu a facut referire la actiuni care contravin Constitutiei, printre altele “…abdicând de la prevederile art.80 din Constituţie, care îi conferă rolul de mediator între puterile statului, precum şi între stat şi societate, Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, şi-a asumat, de facto, poziţia de principal conducător al puterii executive şi a iniţiat şi a promovat măsuri anti-sociale şi ilegale precum cea privind reducerea cu 15% a pensiilor, declarată neconstituţională  de către Curtea Constituţională a României în şedinţa din data de 24 iunie 2010.
Prin acel demers, Preşedintele României s-a plasat premeditat în conflict cu societatea românească, a transformat Preşedinţia într-un supra-guvern şi i-a privat pe cetăţenii români de o instituţie-mediator, capabilă să negocieze un acord între Guvern şi societate. Pe scurt, Preşedintele Traian Băsescu a încălcat Constituţia.
” –vezi art Inpolitics

Am sustinut, prin ceea ce am scris, ca inlaturarea de la putere a lui Traian Basescu este conditia necesara pentru a ne schimba soarta in conditiile gravei crize mondiale! Este conditia necesara dar nu suficienta! Emulatia ce se va naste odata cu inlaturarea lui Basescu, poate fi sustinuta prin restaurarea valorilor in Romania, pentru europenizarea societatii romanesti! Aceasta insa trebuie sa se fundamenteze pe constientizarea demersului nostru pentru o societate normala!

Insa in conditiile in care initiator al suspendarii presedintelui este Dan Voiculescu, ne putem astepta ca dupa consultarea populara, sa ne trezim iar cu Traian Basescu in fruntea statului! O astfel de actiune nu trebuie sa poarte in frontul ei nume ca Voiculescu, Nastase, Vantu, Patriciu, Iliescu, Hrebenciuc. Era binevenit un demers al unuia din cei doi sefi de partide, Ponta sau Antonescu. Altfel, la referendumul privind suspendarea presedintelui, oamenii vor avea de ales intre Basescu si „moguli”! Iar oamenii au mai facut odata asta!

Atasez art.96 din Constitutie si ma gandesc daca nu cumva Acordul cu FMI, peste vointa Parlamentului, poate fi incadrat aici! Degeaba bate campii Boc privindu-l pe Vladescu si amenintandu-l cu un cartonas galben! Daca stranuta careva la FMI, Vladescu poate schimba cativa premieri! A cui este responsabilitatea?

Constitutia Romaniei

Rolul Preşedintelui ARTICOLUL 80
(1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.(2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.
Suspendarea din funcţie ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.(2) Propunerea de suspendare din funcţie poate fi iniţiată de cel puţin o treime din numărul deputaţilor şi senatorilor şi se aduce, neîntârziat, la cunoştinţă Preşedintelui.

(3) Dacă propunerea de suspendare din funcţie este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Preşedintelui.

Suspendarea din funcţie ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.(2) Propunerea de suspendare din funcţie poate fi iniţiată de cel puţin o treime din numărul deputaţilor şi senatorilor şi se aduce, neîntârziat, la cunoştinţă Preşedintelui.(3) Dacă propunerea de suspendare din funcţie este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Preşedintelui.

Vezi si:

Minciuna austerităţii până la 31 decembrie 2010
România condusă la ţambal. Răzbunarea minciunii
Criza mondială. G8-G20 şi supravieţuirea. Când şi cum se pot relua activităţile?
Reforma vs Revoluţie în ordinea Parlament – Justiţie – Armată – Popor
Instaurarea dictaturii şi protestele populare
Ce înseamnă tupeu de borfaş?
România: art.53 vs art.55
Relansarea economică, o gogoaşă politică generală!
Criza mondială – Adevăruri nespuse!
Putem ieşi din situaţia gravă! Dar fără el!

Comentarii
  1. U R A N U S spune:

    Si daca i-l suspenda, care va fi rezultatul?Alegeri anticipate? Si? Va castiga unul care la fel ca si Basescu nu au habar de guvernare responsabila si eficienta si pe acela i-l vor suspenda altii si cercul vicios va continua pana cand ultimul roman va pleca ingrozit si dezgustat din tara, care va trece sub conducerea emigrantilor! Asta dorim? Tara are nevoie de o institutie solida si stabila pe zeci si sute de ani, si aceasta, este dovedit de mii de ori,cel putin pentru Romania, este Monarhia, cu un rege/regina autohtoni, selectati dupa toate rigorile posibile, de insasi poporul roman! Altfel la fiecare 5 ani, alte lupte , alte cheltuieli, alta doza marita de ura unul impotriva altuia, alta asteptare de macar 2 ani ” sa vedem ce face asta’ s.a.m.d.,si tot asa va veni sfarsitul lumii si noi romanii, tot in coada Europei vom fi, daca nu si mai rau…

  2. U R A N U S spune:

    Suspendarea presedintelui nu este deloc suficienta insa nici folositoare daca nu se schimba tot mecanismul de carmuire.iata mai jos o analiza (partea doua) postata pe alt site:
    PARALELE.( SIMPLA ANALIZA , II)

    In aceasta analiza-statistica am sa iau in considerare cateva tari
    cu forma de guvernamant monarhica , puse fata in fata cu acelasi
    numar de tari republici, incercand sa le imperechez dupa marime
    (suprafata si populatie,deci si dupa densitate) dupa procentul de
    teren arabil, dupa numarul de diviziuni administrative, si cel mai
    important , dupa speranta de viata , care este indicatorul cel mai
    reprezentativ pentru calitatea vietii, fiind cunoscut si recunoscut,
    atat empiric cat si stintific, ca durata (lungimea) vietii -la un numar
    covarsitor de persoane- este direct dependenta de calitatea
    acesteia, si sunt recunoscute cliseele (foarte realistice) din
    repertoriul popular, care in 2-3 cuvinte identifica cauza principala a
    decesului unei persoane inca tinere (sa zicem sub 60 de ani):
    ” Toata viata a mancat pe sponci”, ” Asta si vara tremura de frig”,
    ” Ce vrei, a lucrat 8 ani la fabrica de ciment”,” De cand il stiu, bea
    numai tuica de cazanel” ,”Vedea carne numai la sarbatori”, etc.
    Din randul tarilor cu forma de guvernare republica , intentionat,
    am selectat crema acestora, best of the best, pentru ca daca
    as fi luat in calcul tari la intamplare, sau numai din straturile de jos
    ba chiar si medii ale republicilor, diferentele ar fi uriase, desigur
    in favoarea oricarei tari monarhice(europene).

    Tara Pop. Suprafata Dens. Teren Div. Speranta
    arabil adm. de viata

    ––––––––––––––––––––––

    Japonia-130 mil. 337 mii kmp 350/kmp 11% 47 82,6

    Germania-83mil. 357mii 238 33% 16 79,4
    –––
    –––
    Norvegia-16 mil. 41mii (!) 399,9(!) <2% 41 79,8

    Romania-22 mil. 237 mii. 97 41%(!) 41 (!) 72,5
    ––––––––––––––––––––––

    Dupa cum se observa, cea mai stransa comparatie este intre
    republica Finlanda si monarhia Norvegia, intre care avem o
    singura mare diferenta semnificativa, terenul arabil (care trebuie
    considerata bogatia naturala nr.1 a unei tari) al Finlandei este
    aproape de 3 ori mai mare fata de al Norvegiei insa speranta
    de viata este mai inalta in aceasta tara(Norvegia)

    In prima grupa, Japonia /Germania, toate cifrele sunt definit in
    favoarea Germaniei (inclusiv teren arabil, de 3 ori mai mult)
    insa speranta de viata in Japonia este cea mai inalta de pe
    mapamond, de cativa ani buni, la rand !

    Grupa Suedia/Franta, terenul arabil este de aprox. 4,5 ori mai
    mare in Franta insa speranta de viata este mai mare in Suedia.

    In grupa Romania /Olanda , cifrele sunt dea dreptul dezastruoase
    ("la propiu") pentru Olanda, insa trebuie sa se fi intamplat un mare
    miracol, pentru ca speranta de viata este cu 7,3 ani mai ridicata
    in Olanda, in timp ce in celelalte grupe, diferentele in speranta
    de viata sunt , in medie, 2 ani! Iar daca disecam toate
    amanuntele care duc la aceasta cifra, vom vedea ca desi Olanda
    are doar 2% teren arabil, adica cu mult sub un sfert din (numai)
    fanetele si pasunile Romaniei, deci sub un procent din totalul
    de pamant disponibil agriculturii in Romania, Olanda are un
    septel de aprox.4 milioane bovine (Romania, sub 2 milioane),
    iar recoltele de vegetale sunt de zeci de ori mai mari fata de cele
    din Romania, desi "pamantul" olandez, natural, este propice doar
    pentru tarnometi si pentru maracini! Pentru exemplificare,cateva
    incredibile date:
    -Agricultura olandeza aduce , anual, un venit de 55 miliarde $,
    -Este pe locul 3 in lume la export de produse agro-alimentare
    -Exporta UN SFERT din toata cantitatea GLOBALA de rosii !!!
    (si locul 16 in lume, la productia de mere!)
    Deci Romania , care are peste 20 milioane de ha., teren
    disponibil agriculturii (plus luciul de apa) ,cea ce per total
    inseamna mai mult de 1,25 ha/cap de om, nu poate nici macar
    sa-si hraneasca propia populatie, iar Olanda care nu are mai mult
    de 2 milioane ha de teren valabil pentru agricultura (cea ce
    inseamna (plus luciul de apa) cel mult 0,20 ha/cap) isi hraneste
    cele 16 milioane de cetateni la cele mai inalte cote, si exporta
    cantitati uriase, spre alte tari!
    Totusi, dupa un plan extrem de simplu si ieftin, Romania (guvernul)
    poate avea un venit de peste 30 miliarde $/an (profit net, incepand
    cu anul al doilea de exploatare)
    doar dupa 50 statii agricole pilot, care vor "rapi" oceanului de ha.
    agricole nefolosite(sau oricum, neproductive), doar 50 mii ha!
    Iar aceste statii pilot vor fi construite la sub jumatate din costul
    actual al pietii!( Solutii exista, "exista vointa"? Aceasta este
    intrebarea!!!)
    Cea ce pare "cap pe cap"(la cele 2 tari) este numarul de diviziuni
    administrative, care obligatoriu trebuie corelate cu suprafata si
    numarul populatiei, insa si cu activitatea acestei populatii(numar
    de firme de o diversitate uluitoare) care, in Olanda este implicata
    nu numai in activitati productive, dar si in sute de activitati
    sociale care cel putin, isi arata roadele in bunastarea generala,
    spre deosebire de Romania, unde supraincarcatura birocratica
    centrala si din judete, este doar o alta piatra de moara, la gatul
    economiei romanesti. Masura de concediere masiva, a chiar
    25% din acest aparat birocratic, nu face decat sa mareasca si
    sa perpetueze dezastrul economic (prin financiar), punand
    acesti oameni pe ajutor de somaj (chiar si cu sub 80% din
    salariul lor) pe luni de zile, de fapt acesti oameni trebuiau testati
    pentru pozitia lor si cei care cadeau la test, trebuiau
    redirectionati, de la taitul de frunze la caini, la adunat rahatii
    de caini din parcuri si de pe sosele, de la intinsa indeletnicire
    de a mazgali (si consuma) coli de hartie(mimand ca lucreaza),
    la vopsitul si in general la intretinerea propietatilor de stat,
    etc.; aceasta ar fi trebuit sa fie facut si nu trecerea lor pe somaj,
    iar cand acesta va expira, acesti indivizi (mai scoliti) vor fi
    primii care se vor rascula! Iar comparand numarul de
    automobile (visul oricarui om de pe aceasta planeta) Olanda
    detine aprox. 6 milioane cea ce inseamna 1 auto la 2,6 pers.
    iar Romania, 4 milioane , cea ce revine 1 auto.per 5,5
    persoane, fara sa mai adaugam ca extrem de multe din
    aceste autovehicole din Rom. sunt foarte vechi! Banuiesc
    insa ca ii "batem" pe olandezi la masini sport, (Ferarri, etc.)
    care costa de la 100 mii euro in sus ! Si asta intr-o tara cu
    300 km de autostrada, in timp ce Olanda insumeaza 2.600 km!
    E adevarat insa ca in Olanda 60% din populatie nu au cu nimic
    de a face cu religia, in timp ce in Romania procentul acestei
    categorii este sub 5%! Sa fie aceste cifre parte din raspunsul
    la intrebarea, de ce in Romania , sub limita oficiala a saraciei
    sunt 25% (!!!) din populatie, in Olanda doar 11%, cea ce pare
    mult si pentru ei, insa aici este un "schepsis": este o diferenta
    ca de la cer la pamant sa fii sarac in Romania vs.Olanda,
    Belgia,etc.!

    Dupa cum s-a notat deja, unul din marii consumatori bugetari
    este unitatea administrativa, care in teritoriu reproduce (ca
    salarii si alte privilegii) structura centrala, iar Romania are 41
    de unitati administrative , doar cu 6 mai putin decat Japonia ,
    care are si o suprafata mult mai mare, are o populatie de 6
    ori mai mare ca Ro.si are o activitate economica atat de
    intensa incat ,inca, este numarul doi, in lume!(Sa speram ca
    Romania va trimite un fax Japoniei sa o traga de maneca,
    pentru ca ii lipsesc cel putin alte 200 de unitati administrative
    si o va obliga, cumva, sa infinteze imediat acest numar de
    prefecturi!)

    Romania trebuie sa desfinteze cel putin 20 de asemenea
    unitati administrative, de fapt( datorita tehnologizarii birourilor:
    computere cu internet si intranet, printer-e,etc.,deci a cresterii
    enorme a productivitatii, cat si prin preluarea unor activitati de
    catre firme private, ca cele de notariat, de ex.), Romania, NU
    are nevoie de mai mult de 10 unitati administrative (judete) in
    care sa functioneze doar un numar restrans de persoanal, cu
    norma intreaga. Dar aceasta nu se va realiza vreodata, pentru
    ca "boala" vine de sus, unde aparatul central este "de se
    calca unul pe altul pe bataturi", desi multe ministere ar trebui
    comasate si multe oficii diplomatice ar trebui , deasemeni,
    comasate (3-4 tari la un loc) in tara unde locuiesc cei mai
    multi romani si/sau cu cele mai mari legaturi economice cu
    Romania, altfel oficiile diplomatice sunt cele mai bancofage
    unitati, din orice economie. Un alt aspect al problemei este
    faptul ca densitatea birocratica este corelata perfect cu
    coruptia, cu cat sunt mai multi paraziti prin birouri, cu atat se
    sprijina mai bine si mai mult , unul pe altul, impotriva
    "mujicului",care indrazneste sa le ceara o hartie, tocmai in
    timpul siestei!

    Cea ce este demn de considerat, la aceasta data, este faptul
    ca -la sondajele de opinie- aprox. 50% din cei intrebati, ar vota
    pentru …Nicolaie Ceausescu, cea ce este un serios vot de blam
    dat actualei guvernari dar chiar si "democratiei" sau -mai bine
    zis- modului original, cum aceasta s-a aplicat la noi. Adevarul
    trebuie sa fie ca majoritatea acestora, percep la modul obiectiv,
    corect, ca romanii ar fi trebuit sa traiasca de cel putin 5 ori mai
    bine decat inainte de "89, pentru ca toti suntem constienti ca
    Romania are toate conditiile naturale sa fie o tara prospera,
    si- deasemeni- acesti oameni (sunt sigur, de buna credinta si
    muncitori) inca le este rusine sa recunoasca ca de 3-4 ori la
    rand, au ales cea ce poate fi mai rau intre noi.Sa speram ca
    inainte de caderea brumei, romanii vor fi capabili sa aleaga
    -cu adevarat- graul de neghina!

    Si aceasta nu este o dorinta, ci o necesitate vitala, pentru ca
    pana la aceasta data, de 20 de ani incoace, guvernele
    Romaniei dovedesc ca singura lor dorinta este sinuciderea
    nationala, prin toate mijloacele posibile!Desigur, ei, cei de la
    guvernare, trebuie sa se salveze, pentru a duce traditia mai
    departe!

  3. U R A N U S spune:

    japonia este corect „cuplata” cu Germania insa nu si Norvegia
    cu Romania.Iata cum este initial si corect:
    Norvegia ,sub 5 mil. loc,324 mii kmp cu o densitate
    de 15 loc/kmp,teren arabil 3 la suta, 19 diviziuni admin.
    si o speranta de viata 80,2
    Finlanda 5,5 mil.,17 densitate,8 la suta T A , 6 diviziuni
    si 79,3 speranta de viata
    Suedia, 9 mil,459 mii kmp,22 densit.,7 la suta TA 21
    diviviuni si 80,3 speranta de viata
    Franta 81 mil., 547 miikmp,111 dens. 33 la suta TA, 22
    diviziuni si 80,7 speranta de viata
    Olanda sub 16 mil.,41 mii kmp(!) 400 densit.(!)
    sub 2 la suta TA ,41 diviziuni si 79,9 speranta de viata

  4. U R A N U S spune:

    Cateva zile in urma am citit ceva despre o localitate constateana care este „in calea’ unui intens coluar eolian si unde 2 firme specializate in energie eoliana se lupta pentru gratiile primarului, care din ele sa declanseze inceperea lucrarilor, o investitie de peste 1 miliard. problema este ca amandoua firmele sunt straine iar acest culoar eolian pare a fi o mina de aur energetica, deci poate fi considerat ca o opera ce trebuie sa intre in patrimoniul national, de unde exploatarea sa ar trebui facuta numai de si pentru romani. Nu cred ca inginerii romani nu au aceasta capacitate, doar ei au facut Portile de Fier, etc., acum doar trebuie adaptata tehnologia ca propulsorul sa fie vantul, iar daca olandezii macinau_SUTE DE ANI INAINTE- la mori de vant, sunt sigur ca firmele romanesti specializate, facultatile de profil, au proiecte serioase pentru acest pionerat(la noi) in energie verde si regenerabila; atunci de ce nu sunt ele cele care sa dezvolte acest proiect? Probabil datul de spaga locala sau la guvern, i-a pus din start in pozitie de martori, cum altii vor lua caimacul unei afaceri de viitor, care poate fi total romaneasca

  5. U R A N U S spune:

    Ca sa ajung la punctul de vedere pe care vreau sa-l subliniez, am
    sa fac cateva referiri la advocati, si anume, intr-o tara democratica
    sau cu aspiratii reale, advocatii trebuie sa fie (sunt) motorul si
    transmisia (si chiar lubrefiantul) democratiei, pentru ca din ei se
    formeaza procurorii, judecatorii si judecatorii de la curtea suprema,
    institutie extrem de puternica intr-o democratie reala. Vorbind insa
    despre advocatii pledanti , cei multi , la modul general( am mai facut
    -altadata- cateva spicuiri despre importanta advocatilor ateisiti)
    acestia trebuie sa fie agresivi nu numai la barou, dar si in cautarea
    de clienti, nu trebuie sa astepte ca acestia sa-i caute, atunci cand
    ajung la necaz.Si aceasta pentru ca intr-o societate complicata,
    multi potentiali clienti nu stiu ca pot avea (intr-o anume situatie), o
    litigatie oarecare, fie ca victime (acuzati) fie ca parte reclamanta,
    situatie in care pot pierde bani sau libertatea, sau pot castiga bani.
    Deci advocatii trebuie sa fie tot timpul in „research mood” adica sa
    scaneze zilnic tot ce e posibil, si, sub forma de „advertising mail”
    (or a. letters) sa incunostinteze persoanele sau firmele respective
    ca ele pot fi implicate intr-un proces , de o parte sau alta, si ca vor
    avea nevoie de asistenta, pe care -politicos- respectiva firma de
    advocatuta, o ofera.Acum , referindu-ne concret la acest caz, de
    exploatari eoliene, pornesc de la prezumptia ca acest camp eolian
    (aproape permanent , pe durata anului) este unic si de mare
    intindere, deci de mare putere energetica,si deci -in lumina
    necesitatilor energetice verzi- a devenit punct de interes national,
    de siguranta nationala, cea ce impune masuri adecvate , la care
    se adauga faptul ca acest proiect se refera la exploatari intr-unul
    din cele doua domenii esentiale economice si ca independenta
    si siguranta nationala (energetic, si agricultura) si cu atat mai
    mult ar trebui sa fie tratat special.Intelegem , deasemeni, ca
    drepturile de exploatare au fost deja vandute la o firma straina,
    si probabil chiar foarte multi cetateni obisnuiti, au fost de acord cu
    aceasta tranzactie, pentru ca guvernul a incasat anumite sume,
    foarte necesare la acest moment. Cea ce nu s-a inteles, este
    faptul ca oricat de mult ar fi incasat guvernul (si deci poporul?)
    prin aceasta concesiune, tara , per general, va fi in pierdere,
    pentru ca odata cu inceperea efectiva a exploatarilor, firma
    respectiva isi va lua partea leului, profitul, si acesti bani vor fi scosi
    din tara, iar in zeci si zeci de ani, se va demonstrata ca acesti bani
    sunt de zeci de ori multiplicati, fata de investitia reala; la aceasta
    se mai adauga si aspectul locurilor de munca, este clar ca
    managementul acestei firme va fi strain, in timp ce putea sa fie
    angajati 5-10 ingineri romani, in acest proiect. De fapt, tot acest
    proiect ar fi trebuit sa fie romanesc, cu fonduri , personal si
    metodologie romaneasca, pentru ca exista toate conditiile sa fie
    asa. Insa este destul de posibil ca aceast drept de exploatare sa
    fi fost adjudecat unei firme straine, datorita incasarii ilegale a
    unor comisioane, adica coruptie.Indiferent de situatie (neclarificata
    la aceasta data), un advocat interesat de caz ar trebui ca
    imediat sa :

    -trimita scrisorile mai sus mentionate, la firmele romanesti de
    specialitate, sau mai ales la cele care au fost implicate in procesul
    de adjudecare si sa le puna in contact una cu alta, respectivul
    advocat oferindu-si serviciile fie contra unui onorariu, fie va lua
    cazul „on contingency” , adica va fi platit procentual din castigul
    final (10-15-33%, dupa caz).

    -daca firmele respective sunt de acord sa deschida proces in
    acest caz, advocatul va introduce imedial (la judecatoria locala,
    unde este arondata localitatea respectiva, sau unde tranzactia a
    fost perfectata) o motiune de stopare a derularii contractului,
    putand invoca orice motive rezonabile, inclusiv frauda de
    adjudecare(sau diverse chichite tehnice), motivatii care
    -pe parcurs- pot fi schimbate, in functie de ce se descopera
    in procesul de cercetare pe care acest advocat i-l va executa,
    avand acces (ordonat de judecatorie) la toate documentele
    si fazele incheierii contractului, putand cere si folosirea
    inregistrarilor telefonice intre persoanele implicate.

    -in acelasi timp, advocatul va sesiza reprezentantul (senator sau
    deputat) regional, si va cere acestui ca impreuna cu el sa
    perfecteze si sa depuna un proiect de lege prin care -chiar
    retroactiv- astfel de tranzactii sa nu mai fie posibile, decat in
    circumstante extreme(lipsa oricarei oferte nationale prin lipsa
    de tehnologie, dublata de imediata necesitate a exploatarii),
    cea ce sunt convins, nu este cazul aici.

    -tot in acest context, informarea corecta si deplina a efectelor
    economice pe termen lung, va duce la formarea unui curent de
    opine si la presiuni asupra aparatului legislativ, care va trebui
    sa ia o decizie.

    -in final, respectivii pot ajunge la curtea suprema, unde poate ca
    coruptia nu i-a atins, si se va lua decizia corecta.

    Daca acest caz va fi admis si castigat de partea romana, va
    crea un precedent serios, care, din start va face sa ezite pe cei
    care au puterea a perfecteze asemenea contracte. Desigur ca
    investitorii straini sunt bineveniti, insa si ei trebuie sa se supuna
    legilor si nu sa scutcircuiteze procesul, doar pentru ca au mai
    multi bani si pot cumpara oficialii romani, iar din partea
    guvenului roman, trebuie data mai multa consideratie
    efectelor pe termen lung a unor asemenea tranzactii.
    Intelegem insa perfect de bine, ca acest lucru nu face parte
    din „gandirea” acestor guverne, pentru ca i stiu ca dupa 5 sau
    10 ani, vor pleca de la putere, iar pagubele care vor veni
    inevitabil, vor fi platite de popor, ei, cu sacii plini , se pot
    retrage la „binemeritata” pensie!

    Inca un motiv major, ca forma de guvernamant a Romaniei sa fie
    schimbata cu Monarhia, care fiind perpetua, va proteja interesele
    Romanesti si nu interesele clicii temporar conducatoare, sau a
    clientelei straine. Si avem precedent pentru aceasta situatie,
    cand Casa Regala romana, in amandoua marile razboaie, a
    protejat interesul romanesc si nu pe cel al Casei Regale, careia
    i s-au facut oferte serioase de catre Gemania pentru a se ralia
    de partea sa, insa cum bine stim , „un roman verde” este cel
    care a tarat Romania in razboi de partea Germaniei(impotriva
    oricarui interes national), fapt care a condus ca chiar si 50 de ani mai tarziu, Romania sa fie obligata sa plateasca despagubiri
    in valoare de 4 miliarde de dolari , partii vatamate in eveniment.
    Sa nu mai comentem imensa pierdere suferita de Romania,
    prin ramanerea intre granitele Rusiei, a Basarabiei, Nodului
    Bucovinei si tinutului Herta, care ar fi fost retrocedate
    Romaniei (cum s-a procedat cu Nordul Transilvaniei), daca Romania nu ar fi intrat in razboi, de partea Germaniei.
    Acesta este un exemplu extrem de reprezentativ, cum, pe
    termen lung, o decizie gresita, poate influenta viitorul unei
    natii.

  6. U R A N U S spune:

    de curand am citit un articol , in care era cainat presedintele Basescu ca are cel mai mic salariu dintre mai toti sefii de state! Dupa cate am inteles eu, primeste 25 mii/luna, cea ce presupune ca macar alti 4-500 de inalti functionari (inclusiv din judete) au salarii peste 10 mii/luna, cea ce este o crima , un genocid, impotriva populatiei.Adica Romania are cel mai redus (real) venit pe cap/loc, din Europa iar guvernantii primesc salarii exorbitante doar ca imping cu fiecare zi tara in prapastie? Populatia ar trebui sa iasa in strada si sa impuna un moratoriu de cel putin 2 ani asupra salariilor, si anume cel mai inalt salariu (la stat) sa nu depaseasca de max. 5 ori salariul minimm, pe economie, pentru ca sensul este, daca o persoana subzista cu un salariu minim, atunci oriceine(deriva) ca va trai foarte bine cu 5 asemenea salarii, plus ca oficialii cu salarii mari,beneficiaza de alte sute de facilitati, care practic le salveaza chiar mai mult de 1/2 din salariu! Nu inteleg ce se mai asteapta, de catre Armata & comp.
    CHIAR ESTE NEVOIE SA CADA ZAPADA ?

  7. uU R A N U S spune:

    Oricine pleaca dimineata de acasa (taran, muncitor, functionar,etc.) pleaca cu scopul sa faca un ban, problema este ca aceste guvernari fac exagerat de multi bani prin singura „activitate” sustinuta pe care o au, si anume impiedicarea planificata , a populatiei sa-si faca onest, banii de zi cu zi.Ratiunea sta in faptul ca, cu cat o populatie este mai pauperizata, cu ata mai usor este de manipulat si furat! Nimic mai simplu, si nimic mai vechi in istoria omenirii,asa s-au format triburile si sefii de trib, asa a ajuns religia -pentru mii de ani- sa fie statul, si asa face si statul „modern”roman, unde societatea civila nu se poate pune de acord asupra catorva puncte esentiale referitor la procesul de guvernare si relatia dintre stat si popor, in care statul(guvernul) trebuie sa fie servant , in schimb in Romania guvernul este stapanul de sclavi, iar populatia…sclavii! Insa sunt si tari unde statul, guvenul este cu adevarat servantul populatiei, aceste tari se chiama Monarhii!

  8. uU R A N U S spune:

    CRED CA ADEVARUL SE AFLA AICI:

    MAREA CACIALMA.

    In sfarsit, dupa 20 de ani de „democratie originala”, chiar si cei mai
    indoctrinati sau cei mai rabdatori, trebuie sa fi inteles un lucru :si
    anume ca in Romania democratia (mai ales latura economica,
    adica prosperitatea pentru toti) nu poate fi implementata nu
    pentru ca nu ar fi conditii, ci pentru ca NU SE VREA! Acesta este
    adevarul, toate guvernele postdecembriste au taraganat reformele
    serioase, au sabotat interesele nationale, au lovit fara crutare in
    amaratul de nivel de trai al omului de rand, tocmai cu scopul unic,
    -niciodata recunoscut- ca populatia sa se „plictiseasca” (adica
    sa le iese pe nas!) de democratie si sa tanjeasca dupa dictatura
    in care , macar, „se lua lumina la toti” chiar daca nu in acelasi
    timp! Dupa „rezultatele” din toate domeniile, si dupa recentele
    sondaje de opinii, este clar ca populatia este aproape de pragul
    psihologic, de a se intoarce inapoi in timp, si de a vota un nou
    „carmaci”, pe viata si cu drepturi supreme! Asta s-a avut in vedere
    inainte de 16 Decembrie 1989, si asta s-a executat in continuare,
    toti presedintii si majoritatea fetelor simandicoase din politica
    romaneasca au fost si sunt parte intima a fostului partid unic(fie
    si numai ca prelungiri de generatia a doua,etc.), de unde
    dorinta lor de a continua „epoca de aur”, numai ca de data
    aceasta, cu ei in frunte, pe rand, nu cu un singur Ceausescu, care
    se facuse prea al dracului, chiar si cu ei!

    Dar nu numai atat, la orizont au aparut o multime de oportunitati
    la care Ceausescu nici nu s-a gandit vreodata, si anume
    vanzarea pe bucati a tot ce poate fi vandut, si depunerea
    miliardelor incasate in conturi straine, pe care-la o adica-
    detinatorul le poate urma oricand si poate sa se faca nevazut in
    multe din tarile exotice, unde „meniul case” este cati bani ai si
    nu cum i-ai facut! Intamplarea face ca tocmai in timpul acestui
    guvern sa cada sarcina de a taia „nodul gordian” ,si aceasta
    devine o necesitate din ce in ce mai stingenta, direct
    proportionala cu nemultumirea maselor si , la fel, cu insistentele
    insuportabile ale UE pentru implementarea reformelor, mai ales
    in justitie.Cu cat suntem mai departe de adevar, cu atat mai bine
    pentru guvern! Paradoxal, dar adevarat: guvernul face tot ce este
    posibil ca dezamagirea, iritarea si dezgustul UE sa ajunga la
    paroxism si sa scoata Romania din UE, cea e ar exonera de
    orice blam guvernul, care ar arunca totul in curtea UE! Este un
    plan secret, la fel de diabolic si care -pare- ca chiar va merge!
    Odata tara reinchisa in carapacea traditionala de dupa 1945,
    guvernul nu va mai avea de facut decat ancestralul gest, acela
    de a apuca cu amandoua mainile, fructul copt! Chiar daca o
    oarece opozitie se va ridica, se pare ca Armata -in noul context-
    va fi de partea guvernului, si un nou Tian Anmen se va desfasura
    pe plaiurile mioritice, de data aceasta! Pentru ca aceasta este
    singura scapare posibila, pentru guvernantii criminali, singura
    scapare de a da socoteala legala in fata unei noi guvernari
    (total diferite, onesta), sau-singura scapare- din fata maniei
    populare! Pentru ca daca guvernul nu va ingenunchia-la propiu-
    populatia, aceasta va spulbera in cele 4 vanturi , guvernul!

    Iar dupa toate „faptele de arme” savarsite (in cele mai dificile
    conditii posibile !), de miile de cetateni romani plecati afara,
    adaugat la faptele si mai eroice ale guvernului, putem fi siguri
    ca nici un guvern (sau populatie) european, nu va mai da nici
    o ceapa degerata pentru a ne mai ajuta inca o data! Timpul
    nostru este acum sau niciodata! Daca Romania va fi eliminata
    din structurile europene, vor trebui sa treaca multi ani pana cand
    va avea o noua sansa! Singura sansa este in aceste saptamani,
    in care guvernul trebuie desfintat si o noua structura trebuie sa
    guverneze tara, o structura care intelege ca distrugerea mafiilor
    din guvern si din afara, este singura sansa pentru intreaga
    populatie, care astfel va putea atinge semnificativ, cote
    apropiate de standardele UE si astfel romanii nu mai trebuie sa
    plece de acasa, iar UE nu trebuie sa se mai teama ca va lua
    o noua teapa de la guvernul romanesc, care imprumuta in
    nestire miliarde, „pentru reforme”, iar cand sunt intrebati unde
    sunt banii, ei se poarta tafnos, exact precum Karzai, care le
    spune franc, americanilor: „daca nu va convine, ma dau cu
    talibanii!”, iar guvernul romanesc sugereaza ca acelasi
    lucru va face si el, daca se tot insista pentru a se sti pe ce
    s-au cheltuit miliardele imprumutate! Desigur ca aluzia nu este
    despre talibanii afgani, ci despre talibanii autohtoni, deghizati
    in capitalisti si infiltrati in toate structurile guvernului central si regional.

    Romania a devenit ca o tabla de sah in care piesele de valoare
    au fost inlocuite cu prea multi nebuni sprijiniti-aparent- de
    baionete, iar de partea cealalalta, prea multi pioni.

    Intrebarea este in aer:cine va face mutarea decisiva?

  9. U R A N U S spune:

    „TO BE OR NOT TO BE!”
    ACEASTA ESTE INTREBAREA ARZATOARE A ARMATEI: SA FIM DE PARTEA A CATEVA SUTE DE NEBUNI SAU DE PARTEA MILIOANELOR DE PIONI?!

  10. U R A N U S spune:

    daca ai dreptate, inseamna ca va fi urat de tot! iar ‘dupa” , mai ales pentru ei!

  11. U R A N U S spune:

    …insa dupa acest miting si apoi al jandarmilor, logic Armata ar trebui sa intervina, pentru ca -macar tacit, explicit prin fapte , nu vorbe- a luat cunostinta de acordul celorlalte institutii pentru a trece la o schimbare de fundament.Daca a inteles acest lucru(care pare evident), sper ca vor merge pana la cap, cu arestari masive , procese curate, oneste (la talhariile si abuzurile pe banda, ar fi imposibil sa nu-i ‘dovedeasca” pe talhari) si reantoarcerea la Monarhie, care este singurul garant al democratiei si prosperitatii in Romania.

  12. […] Voi politistii de ce nu aveti o fratie? Programul Ultima Palma – Remanierea guvernamentala Suspendarea presedintelui, conditie necesara dar nu suficienta Minciuna austerităţii până la 31 decembrie 2010 România condusă la ţambal. Răzbunarea […]

  13. […] Suspendarea presedintelui, conditie necesara dar nu suficienta 44.437711 26.097367 […]

  14. […] a lui Mihai Gâdea, pentru a-şi revendica meritele. Am scris în 25 iulie 2010 în articolul: Suspendarea presedintelui, conditie necesara dar nu suficienta „Am sustinut, prin ceea ce am scris, ca inlaturarea de la putere a lui Traian Basescu este […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s