dana vasile - caii din delta

Dacă animalele ar avea arme, cu siguranţă ne-ar ciurui de n-am mai rămâne decât piese prin muzee.

Şi ne-am merita soarta. Am furat natura, le-am furat habitatul, dreptul la deplasare, dreptul la viaţă.

Animalele nu sunt şi nu pot deveni “suflete negre” pentru că în lumea lor nu există ipocrizie.

Le-am băgat în ţarcuri şi cuşti şi am inventat fundaţii care macină şi spală fonduri imense.

 În imbecilitatea tipică celor ce au unicul scop în a obţine bani, cât mai mulţi bani, s-au făcut reguli pentru animalele sălbatice şi s-au lansat lozinci de-o stupizenie unică. Salvaţi ursul brun, salvaţi lupul cenuşiu, salvaţi pelicanul galben, salvaţi caii sălbatici, etc… iar asta ca să nu mai vorbesc despre “eu sunt ursuleţul. Daţi-mi 2% ca să mă salvez”.
Nu trebuie nicio investiţie pentru animalele sălbatice. E o problemă de educaţie, a noastră, ca societate. Animalele sălbatice trebuie lăsate în pace. Natura are legile ei şi se va regla de la sine. Nu-i nevoie să-i faci cerbului potecă spre fânar, nu-i nevoie să-i amenajezi lupului un locaş pentru împerechiere, nu-i nevoie să reduci numărul animalelor dintr-o arie. Natura are legile ei, neştiute de oameni.
Dacă animalele ar avea arme, cu siguranţă ne-ar ciurui pentru ipocrizia noastră.
Masacru la Botoşani, masacru la Letea, masacru în Piaţa Universităţii.

Masacrul de la Botosani e un test macabru
Din cei 2% bani directionati, o fundatie si-a luat masini

Lasă un răspuns

