Înfruntare miraculoasă la Antena3. Ponta torăie în stilul caracteristic lui, despre toate, în cadență mare. Johannis tace, tot în stilul lui.
Unii spun că și mâine dimineață îl vom găsi pe Ponta vorbind și pe Johannis tăcând.
-Klaus, de ce ai refuzat Antena3?
-E dreptul meu să merg unde vreau. Eu nu refuz pe nimeni dar ei m-au atacat în toate felurile, pe mine, familia și etnia mea.
-Tot ei te-au susținut când erai propus pentru prim-ministru.Nu uita asta.Ești candidat la președinție, e o datorie să participi la astfel de confruntări, e respectul pentru alegători.
-Eu îmi respect alegătorii și românii mă vor vota pentru că vor o altfel de politică! S-au săturat de minciuni!
-Klaus, sondajele îmi arată că dintre cei care vor merge la vot, 42% votează Ponta, 39% votează Johannis iar 19% se vor decide în ziua votului. Bătălia este pentru cei 19%. Dacă taci, ieși din joc!
-Nu tac dar nici gălăgie nu fac.
Așadar, asta a fost discuția cu Johannis.
Triste vremuri!
Scorul era ieri 2-0,5 pentru Johannis.
Azi a ajuns la 2-1,5 pentru Johannis.

Comentarii
  1. Scorul era ieri 2-0,5 pentru Johannis doar in mintea ta. Adica wishful thinking vrabia malai viseaza!
    Dupa papara pe care a luat-o in prima zi …

Lasă un răspuns

