Care este cel mai important pas în construcția numită, de către președintele Klaus Johannis, România lucrului bine făcut?

codexul românesc

Codexul românesc, statul și rolul Constituției

Un salt al conștiinței generale spre un palier superior, este greu de realizat, mai ales în condițiile în care suntem fragmentați în grupuri, cu interese divergente!
Am scris în Constitutia si necesitatea Statul modern. Codexul romanesc, că managementul modern al țării, impune în primul rând un raport normal între Țară, Națiune și Stat.
Astăzi, Țara și o parte semnificativă a Națiunii, sunt supuse Statului.
Normal ar fi ca Statul să servească Țăra și Națiunea.
La pag.43 a lucrării ”Codexul românesc, statul și rolul Constituției”, am scris:
”Modul meu de abordare a problematicii Constituţiei, este rezultatul analizei raporturilor dintre Ţară, Naţiune şi Stat, a abuzurilor şi disfuncţionalităţilor statului.
Analiza arată că suntem într-un raport inversat:

raport_tara_natiune_stat

Img.16.Raportul Stat – Ţară

Astfel, în loc să avem un Stat care să servească intereselor Ţării şi Naţiunii, avem un Stat care decide şi-şi impune propriul interes, de multe ori împotriva voinţei societăţii şi a naţiunii.
Am încercat să propun un model nou de management de ţară şi pentru aceasta, am preluat câteva date din lucrarea mea „Statul modern, schimbarea banilor şi noua economie mondială”. Lumea se schimbă şi, aşa cum am arătat în lucrarea Manifest, va fi revoluţie, publicată în 2009, lumea de mâine se va dezvolta pe alte coordonate.
Managementul de ţară propus de mine asigură pregătirea şi funcţionarea societăţii de mâine, consolidarea ţării şi apărarea valorilor naţionale şi de ţară.”

Acesta este cel mai important pas în România lucrului bine făcut!

Lasă un răspuns

